8 Eylül 2010 Çarşamba

Uzun zamandır yazmıyordum

Uzun zamandır yazmıyordum

Fakat az da olsa , ayda bir de olsa yazmaya devam edeceğim.

Biraz kendimden bahsedeyim ;
Ankara üniversitesi veteriner fakültesini kazandığımı söylemiştim galiba buradan.Üniversiteye kaydımı yaptırdım geçen hafta şimdi ise derslerin başlamasını bekliyorum.

Sürekli araştırma yapıyorum veteriner hekimlik mesleği hakkında , araştırdıkça görüyorum ki ne kadar kutsal ve güzel bir meslek seçmişim , kendimle gurur duyuyorum bu konuda.
Şunu tüm kalbimle söyleyebilirim ki , veteriner hekimlik çok zor bir meslek , gerek sosyal hayatınızdan , gerekse maddi kazancınızdan ödün vermeniz gerekiyor bu meslekteyseniz.Veteriner hekimlerin tüm çabalarına rağmen , malesef ülkemizde gereken önem verilmiyor.

Çok fazla veteriner fakültesi var ve veteriner hekimler birbirlerinin kuyusunu kazıyor , öyle bir duruma geldi meslek.
Fakat tüm olumsuzluklara rağmen mesleğini gerektiği gibi icra edenler de azımsanmayacak kadar fazla , onlara ne kadar teşekkür etsek az.

Neyse fazla uzun yazmayayım , birkaç tane kitap önermek istiyorum sizlere ;
Puslu kıtalar atlası
Aylak adam
Kürk mantolo madonna
kitaplarını okursanız seveceğinizi umuyorum.

Esen kalın.

1 yorum:

  1. merhaba önerdiğin kitaplar okuyup beğendiklerimden umarım yazmaya devam edersin bu arada ben de yeniyim eğer beni izler ve/ya yorum yaparsan çok memnun olurum teşekkürler

    http://miyukininblogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil