12 Eylül 2010 Pazar

Birşeyler karalayayım bari !

Aklımda karmakarışık o kadar şey varki , ne yazsam buraya bilemiyorum.

Mesela az önce hayatımda ilk defa oy kullandım , güzel geçti , lisedeki fizik öğretmenim de sandık başındaydı :), Girdim kabinime pusulanın böğrüne doğru bastım damgayı .

Çok değil sadece 6 gün sonra , yeni bir hayata başıyorum diyebilirim.Yeni bir çevre , yeni bir şehir , yeni insanlar , yeni yeni... herşey yeni.
En önemlisi de artık bir konuda uzmanlaşacağımı bilmem , bugüne kadar sürekli birşeylerle uğraştım , internet ortamında olsun , reel hayatta olsun sürekli farklı farklı şeyler yaptım, fakat hiçbirinde o işin her şeyini biliyorum diyecek kadar usta olamadım ,hep birşeyler yarım kaldı sanki.

Fakat artık öyle olmayacak , çok güzel bir mesleğin ilk adımını atacağım 6 gün sonra , yeni bir hayatın ilk adımını...


Şu an masamın üzerinde eski bir cüzdan , içinde son bir yudum ıhlamur kalmış bardak(ve an itibariyle o son yudum da yok artık ), kalemliğim ve bilumum ıvır zıvır eşya var , kafamı kaldırdığımda LYS hazırlıktan kalma kalın kalın kitaplar bana bakıyor kocaman bir hırsla,kocaman bir hırsla dedim çünkü onları hiç sevmiyorum onlar da beni sevmiyor.

Her neyse yazdım işte birşeyler :),



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder