30 Ağustos 2010 Pazartesi

Türkiye:86-Fildişi Sahili:47


86
CIV
47
Eğer blogumuzu okuyorsanız yazmıştım bi' aralar şampiyona hakkında ve o yazıya Türkiye maçları ile ilgili yazılar yazacağımı söylemiştim.Biraz geçte olsa yazmaya başlıyorum artık.Her maçtan sonraki gün yazılarımı bu sitede bulacaksınız.

İlk önce istatistikler hakkında bilgi sahibi olun ki "ne diyo lan bu adam" yani düzgün bir Türkçe ile "Ne diyor bu beyefendi?"demeyin.
Yukarıdaki istatistiğe baktığınızda P3'te bizden çok sayı atmışlar ayrıca bizde aşırı bir düşüş olmuş.Tanjevic oyuncuları son terine kadar kullanıyor.Tabiki böyle olur.Ayrıca son çeyrekteki 33 sayıya bakmayın.Fildişi sonucu kabullenmişti.Ve böyleyken böyle oldu.



İstatistik Liderleri
Fildişi Sahili: J. KALE (10 sayı), J. KALE (9 rib), M. LAMIZANA (2 ast)
Türkiye: Ö. ONAN (18 sayı), Ö. AŞIK (12 rib), H. TÜRKOĞLU (7 ast)
Bir bakışta istatistikler
Fildişi Sahili
Türkiye
FG%
29,3%
38,6%
3FG%
25%
52,2%
FT%
66,7%
61,5%
 CIVTUR
Fauller:2013
Top çalma:515
Top Kaybı:2113
Hücum Ribaundu:1114
Savunma Ribaundu:2733


*
Doğrusunu söylemek gerekirse şu çubuklu grafikteki FG%,3FG% ve FT%'yi anlamadım.Onu çözmeye çalışmak yerine NCA'deki kriptograflara gönderdim.Bolca para ödedim.Cevap gelince sizi aydınlatacağım "ampul" ile.
*
Konumuza dönelim.Durun dönmeyelim bir istatistik daha verelim çünkü bunla başlayacağız.
CountryP1P2P3P4Toplam
Fildişi Sahili1111141147
Türkiye2317133386
Şimdi maçı izlemeyenler için söyleyelim.Maç başladığında 14-0 gidiyorduk ki bir adam vardı onlarda -ismi lazım değil(lazım ama bilmiyorum)- 14-2 yaptı.Çok sinirlendim.Anlatamam.Keşke onlara sayı attırmasaydık ilk çeyrekte diye düşündüm.Ama bir anlık hata...
 Ben maçları adamlara göre izlemem sahanın bütününe bakarım.Bir tek Ersan İlyasova haricinde.Ama o maçlık olarak kaçırdığı bir kaç üçlük gözümden düşürdü.
 Yukarıdaki istatistiğe baktığınızda P3'te bizden çok sayı atmışlar ayrıca bizde aşırı bir düşüş olmuş.Tanjevic oyuncuları son terine kadar kullanıyor.Tabiki böyle olur.Ayrıca son çeyrekteki 33 sayıya bakmayın.Fildişi sonucu kabullenmişti.Ve böyleyken böyle oldu.
 En üstteki istatistiklerimizi inceleyelim;Top çalmalarda 15'e 5 üstünlüğümüz var.Ama bunun büyük bir bölümünü ilk yarıda yaptık.Yani performansınız son seviyede olmasa bile %50sini kullansa oyuncular o sayı katlana katlana artardı Fildişi gibi zayıf bir rakip karşısında.
 Hücum ribaundlarına bakalım.14'e 11 yine bir üstünlüğümüz var.Fakat dikkat ettim kaptırdığımız toplarda büyük tehlike oluyor çoğunlukla.O yüzden korkuyorum.
 Savunma ribaundlarına bakarsak yine üstünüz.33'e 27.Kaptıklarımızın bir çoğunda yavaş çıktık.Diğerlerinde hızlı çıktık ama yanlış hatırlamıyorsam bir kaç tane kaçırdık.Bunlarında düzeltilmesi gerek.Ayrıca Ömer'in acilen düzeltmesi gerek serbest atış konusunda.Bunda herkes hemfikir.
Yine ayrıca diyorum:Ayrıca Maçtaki en güzel hareketi onlar yaptı.Kaptıkları bir tople mükemmel bir smaç yarattılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder