13 Temmuz 2010 Salı

Tamemen Kişisel

Merhaba ,

Tarih 13 Temmuz Salı , Saat: 14:45'i gösteriyor.Tarih atmamın sebebi bu başlığın bloğumun ilk başlığı olması.

Gün içerisinde çeşitli yazılar okuyoruz , e haliyle kendimize göre bazı fikirlerimiz oluyor , söylemek istediklerimiz oluyor
Her ne kadar da benden önce binlerce şey yazılmış olsa da sadece benim yazabildiğim bu bloğu ,belki edebi açıdan düşükde olsa , yazım yanlışları da yapsam , daha önceki binlerce yorumla aynı da olsalar , kendi düşüncelerimi yazmak için açtım.

Öncelikle blog ismimde nereden esinlendiğimi yazacağım.Dün robinson crusoe hikayesini bitirdim, kitabın başlarında 'lostromo' adında bir kelime geçti , ticaret gemilerinde tayfaların başı anlamına geliyor, önce lostromo koymayı düşündüm ama başkası benden hızlı davranmış anlaşılan .
Sonra romanlarımın arasından rastgele birini seçtim ve seçtiğim kitap Faust'du.Kitabın sayfalarını karıştırdım ''Chion '' diye bir karakter dikkatimi çekti.Yanına birde Tr ekleyip bloğuma ismini koymuş oldum, Nurtopu gibi hayırlı olsun !

Şimdilik bu kadar , diğer yazımda görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder