15 Temmuz 2010 Perşembe

Tam olarak da böyle olmasını istemiştim ?

Evet , ilginç bir başlık olduğunun farkındayım.
Yazıma iki üç gün önceme dönerek başlamak istiyorum .
Okul bitmiş , tatilde olan ben günümü sadece film izleyerek geçiriyordum.Zaman sonra izlenicek filmler bittiğinde farklı birşeyler yapma arayışına girdim.
Eskiden de blog yazma tecrübesi olan ben ChionTR'i açmaya karar verdim.
Aslında sadece kişisel yazılarımı yazmayı planlıyordum , ama hit alma isteği ,başkaları tarafından daha çok ziyaret edilme isteği, beni güncel konulara da yöneltmedi değil.
Ama yine de çizgimi koruma taraftarıyım,
Bloğum ziyaretçi açısından istediğim konumda değil ,gerçi 3 günlük blogdan ne kadar ziyaretçi bekliyorsam :)
Ama şu anda bloğum tam hayal ettiğim çizgide , böyle devam edeceğim , yani tam da böyle olmasını istemiştim.
Bugün LYS sonuçları açıklandı , evet puanım umduğumdan 10-20 puan az gelmiş , olsun , sağlık olsun.
Ankara Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi'ni istiyordum , hala da istiyorum ama 3-5 puanla kaçırma ihtimalim de yok değil hani , olsun canım o olmadı Bursa Veterinerliğe giderim deyip kendimi avutuyorum.Merak edenler için MF3 Yerleştirme Puanım 385 :(
Bakalım hayat ne gösterecek, üniversiteye başlamadan önce insanlar hep şöyle der ' bi üniversiteye başlayayım , çok değişicem , bir anda kültürel patlama yaşayacağım , herşey çok güzel olucak '
Herşey çok güzel olucak kısmının haricinde bende öyle diyorum.E tabi sonuçta farklı bir ortam , herkes giremiyor.
Neyse çok uzattım galiba , şimdilik yazacaklarım bu kadar
İyi günler...

Günün ilginç bilgisi :Normal bir insanın vücudunda bulunan elektrik , 25 Wattlık bir lambayı dakikalarca yakabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder