22 Temmuz 2010 Perşembe

Sigarayı bırakmanın kolay yolu

Merhaba , sigara illetinden kurtulmak isteyenler için bu videoyu paylaşma gereği hissettim.
Buyrun bu videoyu bana öneren kişinin yazdıkları direk aktarıyorum

#Alıntı#
Bu video yardımıyla bırakanlar arasına,ablamdan sonra annemde! dahil olunca (çevremden duyduklarımı saymıyorum sadece ailemden üç kişi düşünebiliyor musunuz)bu duyuruyu açmanın zamanı geldi dedim .annem gibi bir sigara bağımlısıyla karşılaşanınız çok azdır diyorum detaylandırmıyorum siz düşünün artık...
ciğeriniz kararır bacağınız kopar damarlarınz tıkanır gibi klişeleşmiş anlatımlardan uzak kişiyi daha başlamadan bitiren olaydan soğutan ters tepki yapan bir usluptan tamamen uzak.olayı mantıksal açıdan ele almış uzatmaya gerek yok izleyin kazanan siz olun!
#Alıntı#

İlgili video için buraya tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder