17 Temmuz 2010 Cumartesi

Oldboy , Kore Sinemasının Ölümsüz Eseri


Az önce izlediğim bir film hakkında birkaç şey söylemek istiyorum.
Belki aşağıda yazacaklarımın hepsi daha önce başkaları tarafından yazıldı, ama bu bloğun amacı , benim de düşündüklerimi yazabilmem.

Film , aslında filmin ortalarında yer alan bir sahne ile başlıyor, bunu izlerken farkediyorsunuz zaten.
Önyargı ile yaklaştım ben filme, basit bir kore filmi dedim, ama gerçek öyle değilmiş
İzleyicinin filmin sonuna kadar anlamadığı bir sebepten baş kahramanımız ''Dae su - oh '' 15 yıl bir odada tek başına hapis ediliyor , 15 Senenin sonunda çıkıyor ve aklında sadece neden hapis olduğu düşüncesi var,
İşte filmin can alıcı kısmı da burada başlıyor ,yani filmin ortalarına doğru , buradan sonra neredeyse her sahne insanı dumur ediyor ,''vay bee'' dedirtiyor , muhteşem finali ile de ölümsüz filmler arasına giriyor.

Neyse film hakkında fazla bilgi vermeyeceğim , ama özet olarak söylemem gerekirse ; Kesinlikle izlenmesi gereken mükemmel bir başyapıt ,flashback etkisi yaratıyor insanda.
Filmin sonunu söylemiyorum ,sadece mükemmel demekle yetiniyorum ,izlediğinizde anlayacaksınız zaten.

Filme Puanım 10 üzerinden 9
(Ayrıca filmde müthiş gerçekçi dövüş sahneleri var)
Filmin Linkini vermeyeceğim, googleye 'oldboy izle ' yazarak çok kolay ulaşabilirsiniz

Filmin Can alıcı repliği:
Kum tanesi ya da bir taş; ikiside suda aynı şekilde batar.

İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder